امکانات شتابدهی جاب برای افزایش تعداد مشاهده آگهی و افزایش تعداد و کیفیت رزومههای دریافتی برای یک فرصت شغلی طراحی شدهاند. در ادامه به معرفی انواع آن خواهیم پرداخت.

یک شرکت برای هر موقعیت شغلی خود پیش از انتشار میتواند به منظور بازدهی بیشتر آگهی شغلی، با توجه به نوع آگهی و بودجه در دسترس یکی از موارد شتابدهی را انتخاب کند. در صورت نیاز به یکی از موارد شتابدهی پس از انتشار آگهی، کارفرما می بایست با پشتیبانی جاب تماس بگیرد. در ادامه به معرفی هرکدام از انواع شتابدهی در جاب میپردازیم.
آگهی فوری
با این حالت از شتابدهی، فرصت شغلی شرکت با رنگی متمایز از سایر آگهیها و به صورت ویژه به نمایش در میآید که تاثیر به سزایی در جذب مخاطب و رزومه دریافتی برای آگهی دارد.
نمایش در صدر
با گذشت زمان از انتشار آگهی استخدام و انتشار آگهیهای دیگر شرکتها، فرصت شغلی شرکت شما در صفحه موقعیتهای شعلی پایینتر از آگهیهای جدیدتر قرار میگیرد و همین امر باعث میشود که آگهی شما کمتر توسط کاربران مورد توجه قرار گیرد.
با استفاده از این شتابدهی جاب، آگهی شرکت به مدت 5 روز در بالای سایر آگهیها در وبسایت و ایمیلهای اطلاعرسانی به کارجویان جاب قرار میگیرد. این شتابدهی، باعث میشود آگهی شرکت توسط کارجویان بهتر دیده شود که این امر باعث افزایش تعداد رزومههای دریافتی برای این موقعیت شغلی میشود. در نهایت این امکان شتابدهی رسیدن به نتیجه مطلوب که همان استخدام فرد مناسب برای یک موقعیت شغلی است، را سرعت میبخشد.
بهروزرسانی خودکار
با انتشار آگهی های جدید شرکتهای دیگر در جاب، آگهی فرصت شغلی شما پایین تر از فرصتهای شغلی جدید در وبسایت قرار میگیرد و کمتر دیده میشود. با استفاده از این گزینه شتابدهی، آگهی فرصت شغلی شرکت تا پیش از انقضای زمان آن، دو بار بهروزرسانی میشود و در صدر آگهیها قرار میگیرد. با به کار بردن این شتابدهی گویی آگهی استخدام دوباره از نو در جاب انتشار یافته است.